Wooo!

Idag kom studentmössan och om TVÅ dagar så åker vi till Rhodos och fy satan så fett det ska bli!
Körde ett brutalt bröstpass igår med lite inslag av axlar, mage och triceps för skojs skull och jag måste säga att jag har sån sjuk träningsvärk i sida axlar, framsida axlar, brösten och magen! Så jävla gött!

Räknade också igår hur många inlämningsuppgifter + prov jag hade att göra fram till nu på onsdag och jag fick det till 17 stycken! Trevligt! Nåja, det mesta är iaf gjort nu! Har haft en del saker som i princip varit färdiga men som jag velat fila på lite till innan inlämning!
Imorgon så blir det att åka till sjukhuset vid 10-tiden för att röntka njurarna och övriga buken.

Har för tillfället inte så mycket att tillägga men jag hör av mig imorgon! Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0