Rep- och setfritt

Jag kommer inför de närmsta månaderna införa så att jag inom en rotation/månad (alltså en genomgång av alla muskelgrupper, ca 4-5 dagar/månad med 5-splitsschema) kör igenom alla passen utan reps och sets. Alltså att jag kör x antal set med y antalet rep, helt beroende av vad jag känner för.
Detta är pga att jag ska känna att jag kan ta ut mig i passen till hundra procent utan att ha någon strikt struktur på hur jag ska göra. Det går ju alltid att köra några killer-excersizes på slutet av varje pass för att mata ut allt man har men det blir så sällan man har tid. Sen så är det alltid bra med lite variationer och anpassningar för humör. Blir extra taggad nu när jag har en rep- och setfri vecka! (: Bara lyssna på kroppen och sätt stopp på dess gnäll! ;)
Hade som morgonvikt 73,4kg för någon dag sen så har saktat ned deffen ännu mer för att inte känna mig allt för spinkig på Rhodos!... som jag för övrigt drar till på SJU JÄVLA DAGAR! :D :D Jag är grymt taggad men har tyvärr sjuuuukt mycket skolarbete att göra fram till dess! 
Det var allt från mig. Fred ut!
 
Bjuder förresten också på en bild på mig och tobbe från igår efter ett härligt bröstpass där jag faktiskt såg rätt rippad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0