Woops, nytt PB!

Haha, det är då inte varje dag som man RÅKAR ta ett nytt PB!
Körde mark med skivstången från helvetet så skrapade upp smalbenen och knäna men blev endast lite skrapsår och smärtan är ju helt genomlidlig så! Fast började faktiskt blöda lite, fast än jag hade långbyxor!

Nåja, 3x6x102kg blev det! Uppvärmningen var på 2x15x62 kg.
 
Köpte också nytt PWO, blev Muscle Speed som jag kört på en omgång tidigare och var så nöjd då så bestämde mig för att köra på det igen. Stod mellan det och "F*cked Up" som är ganska likt men körde på Muscle Speeden eftersom jag tycker att den är grymt god! :)
 
Ska också fylla in att jag gjort en stabil passering förbi 75kg! Gött!
Här är en bild på ena benet efter marken, (duschade innan jag tog bilden också) för skojs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0