6 på 3

Jag har nu under torsdag, fredag och lördag hunnit med 6st träningspass! Känner mig sjukt duktig men måste tyvärr förstöra allt genom att dra ut och supa! Fast ska försöka att inte dricka så mycket (vilket också gäller alla andra gånger jag ska ut men denna gång känns det som jag kan hålla det!). I torsdags så körde jag iaf ett bröstpass, klockan 15.20, direkt efter skolan, med Mia på BAK. Gick väl helt okej! Mot kvällen vid 20.30tiden så stack jag iväg och körde ett pass axlar som tyvärr inte gick allt för bra.
Igår, på fredag alltså, så körde jag först ett armpass, direkt efter skolan vid 15.10tiden. Kändes inte som att det gick så jättebra men har sjuk träningsverk i biceps och underarmarna iaf! :) Mot kvällen så stack jag ut och löpte med Victor!
Idag så löpte jag till gymmet med en 5kilosväska på ryggen och körde därpå ett ryggpass, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0