SelfMotivera

Self Omninutrition håller en tävling där de lottar ut ett sommarpaket med protte, aminos, bcaa osv. I den tävlingen så skulle man skriva ett motivationsbrev om varför man skulle vinna. Länk till tävlingen kommer nederst i inlägget. Här kommer mitt brev:

"Jag tränar tyngdlyftning aktivt och försöker hinna med 8 pass/vecka men som student så är det knapert med pengar och massvis med utgifter. Ifall jag skulle vinna så kan jag äntligen få ut maximalt resultat av träningen och för att få kunna klar av så många fysiska och psykiska utmaningar jag kan! För detta hade varit en ordentlig hjälp för min kropp och själs resa, min resa som handlar om att jag SKA bli den starkaste versionen av mig själv."

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151417264844092&set=a.179039419091.122351.157112234091&type=1&theater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0