Projektarbete, njursten och deff

Ja, som sagt så skulle jag skriva ett inlägg ikväll om varför jag varit så inaktiv på bloggen... eller ja.. mer vad jag gjort medan jag varit inaktiv ^^ Jag har helt enkelt haft väldigt fullt upp, även fast jag egentligen haft en hel del tid men det är ju inte alltid som man orkar med att blogga.
Först och främst så var deadlinen på projektrapporterna till ens projektarbeten igår(tisdag) så jag och Simon har fått jobba en hel del på att först försöka färdigställa vårat arbete och sen skriva rapport.
Andra grejer har också tagit en hel del tid men det är inget som jag orkar gå in på. I torsdags(eller fredags) så pissade jag ut en njursten. Det gjorde förjävligt ont och jag var nära på att spy av smärtan. Ska inte gå in på några detaljer men det förstörde halva lovet iaf och tack vare det så har jag tvingat mig själv att ta det lugnt med gymmandet några dagar men imorgon blir det att dra och köra stenhårt! :)
Mormor har blivit väldigt krasslig så har varit och hälsat på henne på sjukhuset men det ska jag inte prata om.
 
Deffen började i måndags, har väl gått helt okej, svårt när man har skola och så. Går runt hungrig men hittar inget ätbart som inte innehåller 1000 kcal/100gram, har dock en kesella som väntar på mig men har slut bär och ingen fun light eller annat som går bra att blanda med.
Fem veckor kvar exakt till vi åker till Rhodos, fy satan så gött! :D Vill inte skriva ett allt för långt inlägg då folk bara tycker det är jobbigt att läsa så.. Until next time! Cya, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0