Lördag eftermiddag och redan söndagsångest

Har fan fullt schema de närmsta dagarna. Nu i veckan så har jag nämligen 8st inlämningar, prov och redovisningar i skolan. Orkar dock inte gå in på detaljer om det. Måste kanske skippa att gymma vissa dagar med tanke på hur seg jag är med skolarbeten! :/ Men man får ju se! Förhoppningsvis så hinner jag med alla dagar! Känner iaf att jag har aldeles för många vilodagar i veckan. Man har ju iaf något att se fram emot då de kommer! ;-)
Får ta och skynda mig och försöka göra bort så mycket läxa som möjligt. Kommer nog alltså stå rätt stilla på bloggen fram till fredag. Lär väl dock hända att något inlägg kommer upp!
Det var allt för mig just nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0