En månad

Idag är det en månad exakt sen jag och Tobbe började gymma på BAK. Har hunnit öka en hel del!
Tänkte skriva upp lite progress från då och nu från de saker som jag kommer ihåg vad jag tog och tar nu.
 

                                                                 Då                                       Nu

Hantelpress 3x10 rep:                                10kg                                    17,5kg

Flies 10rep:                                                8kg                                      12,5kg

Axelpress 10rep:                                        7kg                                      12,5kg

Sittande roddar 3x10rep:                            30kg                                    45kg

Skivstångsrodd 3x15rep:                            20kg                                    35kg

Shrugs 3x20 rep:                                        10kg                                    20kg

Dips:                                                          Inga                                     20-30st

 

Nog är det väl ändå en hel del? Blir nog att fota nya bilder också någon dag. På torsdag så kommer lönen och då blir det att dra och köpa Gainer och en shaker.. Kanske ett PWO också!

Det var väl allt från mig.. Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0